Ring oss: 010 10 10 340

START
NYHETER
JUST NU: 3 inloggade arrangörer / 73 besökare på formulär
HJÄLP / KONTAKTA OSS
  Svenska
Logga in
  • Kortbetalning

  • Visa / Mastercard
    Nu kan du öka servicen till dina kunder genom att erbjuda kortbetalning vid anmälningstillfället.

       Visa      Mastercard

  • Fakturering

  • Automatisk faktura
    Din faktura skickas med bekräftelsemailet som går ut till deltagaren efter den anmält sig.

    Fakturan som du designar går automatiskt ut till deltagaren. Du slipper skicka fakturorna och administrationen kring detta. Fakturan bifogas bekräftelsemailet som en PDF fil. Du väljer själv för vilka av dina arrangemang som du vill använda automatisk faktura.


  • Egen fakturalayout
    Skicka enkelt dina fakturor genom systemet. Du gör enkelt uppföljningar på betalningar samt avprickning.

    Med en anpassad fakturalayout får du fakturan som du vill ha den.
    Kontakta oss så anpassar vi er faktura.

Priser och avgifter

Prisplan (Priser exkl. moms.)

Vid fler än totalt 1000 deltagare per år kontakta oss för offert.

Arr.avgift (1)
249
kr
Deltagaravgift (2)
5
kr/delt
Biljetter (3)
3
kr/Biljett
Scanningavgift (4)
1
kr/biljett
Enkät (5)
5
kr/svar
Branding (6)
250
kr/mån
Mailutskick (7)
Från 0,30
kr/mail
SMSutskick (8)
0,88
kr/SMS
Uppläggningsavgift
0
kr

(1) I avgiften för arrangemanget ingår 20 deltagare. Avgiften gäller bara de första 25 arrangemangen per tolvmånadersperiod (12 månader från och med det datum kontot registrerades).
Anmälningsformulär: Kostnaden för arrangemang och deltagare faktureras efter arrangemangets slutdatum har passerats med minst 14 dagar.
Intresselista och Beställningsformulär: Kostnaden för själva formuläret faktureras en gång vid närmsta månadsskifte(Eftersom dessa formulär kan vara igång under lång tid så faktureras dessa vid närmsta månadsslut) och sedan faktureras registrerade deltagare löpande månadsvis.
(2) Deltagaravgiften tas ut efter deltagare 21 de första 25 genomförda arrangemangen. Samt från deltagare 1 från och med det 26:e arrangemangen (Inom en 12 månadersperiod från och med det datumet kontot registrerades).

(3) För de evenemang där systemet skickar biljetter tillkommer 3kr/biljett.

(4) Du kan scanna med en enhet i taget. Behöver du fler samtidiga enheter så kontakta oss. Fler enheter kostar ytterligare 0,5kr/scanning och enhet. Mer info om scanning Klicka här

(5) Enkät funktionen kostar per svar och inte per inbjudan till enkäten.
(6) Branding innebär bland annat att Din Kurs logotype försvinner, ni har er eget domännamn som avsändare för bekräftelsemail och er egen domän som länk till anmälningsformulär samt att ni kan bifoga filer i bekräftelsemailet, fullständig specifikation över branding så mailar du oss på support@dinkurs.se. Kostnaden för branding tas ut för 12 månader framåt. Efter 12 månader skickar Din Kurs automatiskt en faktura för nästa 12 månaders period. Ni kan när som säga upp er branding men betalning för brandingen betalas inte tillbaka. Mer om branding.
(7) Mailutskick Att skicka via vårt system kostar 88 öre per mail de första 999 mailen, där efter 50 öre per mail upp till 9999 och därutöver 30 öre per mail. Priserna är exkl. moms. Räknaren nollställs varje år på datumet du registrerade dig.

Betalningsmetoder

3,52
Egna betalningsmetoder
0
kr
Manuell utskrift av faktura
0
kr
PDF faktura
0
kr
Fakturaövervakning (3)
2,8
% + Moms
Kortbetalning (4)
3,52
% + Moms
Swish (5)
2
% + Moms (ange i kronor)

(3) 3,5 % på beloppet, dock lägst 7,5 kr. Vi övervakar fakturor åt er, deltagarna betalar in till vårt OCR konto och sedan stämmer vi av en gång i veckan, vanligtvis torsdagar. Vi gör två påminnelser, om deltagaren inte betalt då så överger vi fakturan och ni får avgöra hur ni vill gå vidare (kontakta deltagaren eller radera). Ring 010-1010340 eller skicka mail till support@dinkurs.se

(4) 4,4 % på beloppet, dock lägst 7,5 kr. Denna avgift täcker de kostnader som vi har i samband med kortbetalning. Vi gör manuella kontroller och uppföljningar på varje transaktion, detta för att du som arrangör ska känna dig trygg med att allt går rätt till. Du kan själv välja hur stor del av avgiften som ska adderas till deltagaravgiften och hur mycket du som arrangör ska stå för. Om du har ett svenskt företag får du inte lägga på någon extra avgift. Pengarna landar på vårt klientmedelskonto och utbetalas till arrangörerna varje vecka, vanligtvis på onsdagar. Ett klientmedelskonto är ett skyddat konto vilket gör att era pengar är säkrade. Läs mer om klientmedelskonto här.

Mer info om vad som gäller med kort och avgifter kopplade till denna betalmetod finner du här.

(5) 2,5 % på beloppet, dock lägst 5 kr. Denna avgift täcker de kostnader som vi har i samband med Swish Handel. Vi gör manuella kontroller och uppföljningar på varje transaktion, detta för att du som arrangör ska känna dig trygg med att allt går rätt till. Du kan själv välja hur stor del av avgiften som ska adderas till deltagaravgiften och hur mycket du som arrangör ska stå för. Pengarna landar på vårt klientmedelskonto och utbetalas till arrangörerna varje vecka, vanligtvis på onsdagar. Ett klientmedelskonto är ett skyddat konto vilket gör att era pengar är säkrade. Läs mer om klientmedelskonto här.

EVENTUELLA ANPASSNINGAR (UPPSÄTTNINGSAVGIFTER)

Anpassning av faktura
0
kr/fakturalayout
Bygga in er fakturamall(5)
850
kr/fakturalayout
Uppläggning av event (6)
850
kr/st
Import av data (7)
850
kr/timme
Anpassning av intyg
850
kr
Timpris Din Kurs(8)
1050
kr/timme

(5)Vi behöver fakturamallen som PDF av er för att vi ska kunna bygga in det i vårt system.

(6) I normalfallet så lägger du som kund upp allt som krävs. Men skulle du vilja att vi gör jobbet åt dig så utgår denna avgift.

(7) Det finns möjlighet att importera data om ni har den i Excelform. Det tillkommer arrangemangsavgift 249 kr och 5 kr/delt. Kontakta osss via kundtjänst för mer info.

(8) Vid specialarbeten så tas avgiften ut per påbörjad timme och endast när vi per mail eller per telefon i förväg bestämt detta. Exempel, importera deltagare som inte kommer från Din Kurs, korrigering av specialanpassad deltagarlista, eftergenerering av biljetter.

Prisexempel för arrangemang med 26 deltagare

ProduktAntal Pris Total
Arr.avgift
1
249
249
Deltagavgift
6
5
30
Summa
279

Deltagarregistret ligger kvar i 2 år. Därefter tillkommer en arkiveringsavgift.

Fakturaköp

Erbjud dina kunder att betala på faktura utan att ni behöver hantera fakturorna.

Via Din Kurs har ni möjlighet att teckna avtal med Avida Finans till specialpris.

Avida Finans köper fakturan av er och tar därmed på sig att fakturera kunden. Efter en kreditkontroll av din kund, och förutsatt att fakturan är korrekt, sätter vi in pengarna på det konto du anger.

Att sälja fakturor är ett effektivt sätt att minska sin administration och minska risken för kreditförluster.


Provision 3,5% på fakturabeloppet
Årsavgift 1700kr (ord pris 3400kr)
Fakturaavgift 49kr per faktura”